Přehled všech sedmi oficiálních kapitol SS 2. Počet nepřátel není v žádných statistikách uveden, tudíž uvádím pouze můj počet zabitých (hráno na obtížnost Normal)
Oproti SS:HD není možné vybírat kapitoly a to ani když je už dokončíte. Nicméně stále lze kdykoli vybrat jakýkoli již dokončený level.
1. M’Digbo
První kapitola zasazená do prostředí džungle a města představí drtivou většinu všech nepřátel a zbraní. Možná je to trochu škoda, ale zase je pravdou, že u SS:HD tomu bylo v první epizodě také tak. Délka úrovní je značně promněnlivá, avšak nijak zvláště velká.
2. Magnor
Epizoda druhá je situovaná do světa v němž je všechno gigantické – stromy, rostliny i odpadky. Navíc je část kapitoly ponořena do ponurých prostor bažin. O vyšší obtížnost se starají především zástupy létajících monster.
3. Chi Fang
Epizoda třetí je jakousi verzí čínského městečka a chrámu. Pro epizodu jsou typická nádvoří, náměstí a vysoké červené zdi.
4. Kleer
Epizoda čtvrtá je zvláštní tím, že poprvé v SS 2 představí kostlivce Kleera. Rizikové prostředí nejkratší kapitoly hry je tvořeno lávou a občasnou nutností přesného skákání.
5. Ellenier
Epizoda pátá je variací na pohádkové prostředí. Středověké vesničky, pobřeží, zámky i plovoucí ostrůvky v oblacích. Velmi dlouhá (na SS 2 určitě) kapitola
6. Kronor
Epizoda šestá těží z prostředí vojenských základen, které se už objevily v některých předešlých kapitolách. Tematika našedlých hranatých budov a oplocených areálů je rozšířena o sněhovou přikrývku, která s sebou přináší zajímavou změnu herní náplně – možnost umrzání.
7. Sirius
Epizoda sedmá je klasické futuristické město. Krom běžných úrovní se objeví i tři speciální založené na nutnosti v časovém limitu probíhat kontrolními stanovišti. Opět jde o oživení hratelnosti. Tato epizoda je opět poměrně dlouhá a navíc přináší s přehledem nejvíce monster. Korunu tomu nasazuje úroveň finálová, která je navíc jedinou úrovní celého SS 2 v níž jde počet nepřátel přes 1000 a v níž je odhadovaná herní doba hodinová.